Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Jazyk SlovenčinaSlovenčina
Kniha Pevná
Kniha Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu Kristína Viestová
Libristo kód: 09139552
Nakladateľstvo Wolters Kluwer, október 2014
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako... Celý popis
? points 10 b
3.98
Skladom u dodávateľa Odosielame do 2 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Zákazníci tiež kúpili


TOP
Marketing 4.0 Philip Kotler / Pevná
common.buy 28.56
Zlo Jorn Lier Horst / Pevná
common.buy 12.07
Převážně zdvořilý Leopold Michal Viewegh / Pevná
common.buy 15.45
Základy marketingu Miroslav Karlíček / Brožovaná
common.buy 12.18
Marketing - Základy marketingu 1. Marek Moudrý / Krúžková
common.buy 9.21
Marketing Základy marketingu 2 Marek Moudrý / Krúžková
common.buy 9.41
Marketing Základy marketingu učebnice učitele Marek Moudrý / Brožovaná
common.buy 11.46
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry Mária Tajtáková / Brožovaná
common.buy 11.77
Aplikovaný marketing Milan Oreský / Brožovaná
common.buy 9.72
Ultimate Marketing & PR Book Eric Davies / Brožovaná
common.buy 16.58
VÝPREDAJ
Praktikum z marketingu I Anna Križanová / Brožovaná
common.buy 11.56
Marketing Fur Kommunalverwaltung Und Kommunalpolitik Thomas Breyer-Mayländer / Brožovaná
common.buy 24.57

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.

Informácie o knihe

Celý názov Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu
Jazyk Slovenčina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2014
Počet strán 148
EAN 9788081681196
ISBN 978-80-8168-119-6
Libristo kód 09139552
Nakladateľstvo Wolters Kluwer
Váha 312
Rozmery 155 x 220 x 15
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Fool's Fate Robin Hobb / Brožovaná
common.buy 12.28
TOP
Fall of Gondolin J R R Tolkien / Pevná
common.buy 26.41
TOP
Takto sa robí marketing Allan Dib / Brožovaná
common.buy 10.74
TOP
Barborka a jej záľuby Nancy Delvaux / Pevná
common.buy 9.92
Tajná síť přírody Peter Wohlleben / Pevná
common.buy 11.56
Marketing Jaroslav Kita / Pevná
common.buy 19.45
Průvodce síťového marketingu Jiří Šedek / Brožovaná
common.buy 10.95
Obecné správní právo Vladimír Sládeček / Pevná
common.buy 27.03
Za textem Jiří Trávníček / Brožovaná
common.buy 10.13
Naši zvířecí sousedé Jason Gruhl / Pevná
common.buy 9.92
Emerald Sea Richelle Mead / Pevná
common.buy 18.12
Vraždy na Ledňáčkově vrchu Kelly Rimmerová / Pevná
common.buy 14.63
Křehká struna Filip Staněk / Pevná
common.buy 8.08
Nové dětství Jordan Shapiro / Pevná
common.buy 11.36

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet