Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Marketing

Jazyk SlovenčinaSlovenčina
Kniha Pevná
Kniha Marketing Jaroslav Kita
Libristo kód: 15825936
Nakladateľstvo Wolters Kluwer, január 2017
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplí... Celý popis
? points 48 b
19.45
Skladom u dodávateľa Odosielame do 2 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Zákazníci tiež kúpili


TOP
Nová Zem Eckhart Tolle / Brožovaná
common.buy 11.25
Jak myslí milionáři T. Harv Eker / Pevná
common.buy 9.62
Power of Your Subconscious Mind Joseph Murphy / Brožovaná
common.buy 12.18
VÝPREDAJ
Podnik a podnikanie Helena Majdúchova / Brožovaná
common.buy 17.81
Dejiny ekonomických teórií Ján Lisý / Brožovaná
common.buy 15.86
Podnikové hospodárstvo Helena Majdúchová / Brožovaná
common.buy 13.10
Manažment Miroslav Majtán / Brožovaná
common.buy 17.09
Podnikové hospodárstvo Helena Majdúchová / Brožovaná
common.buy 11.66

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu. Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.

Informácie o knihe

Celý názov Marketing
Jazyk Slovenčina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2017
Počet strán 424
EAN 9788081685507
ISBN 978-80-8168-550-7
Libristo kód 15825936
Nakladateľstvo Wolters Kluwer
Váha 829
Rozmery 179 x 249 x 29
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Anna zo zeleného domu Lucy Maud Montgomery / Pevná
common.buy 7.26
TOP
Adrianin prvý prípad Jela Mlčochová / Pevná
common.buy 6.95
Tajné písmo Roman Brat / Pevná
common.buy 9.82
Drevený zámoček Peter Uchnár / Pevná
common.buy 7.88
Štatistické metódy pre ekonómov Erik Šoltés / Brožovaná
common.buy 13.92
Finančná analýza podniku Rastislav Kotulič / Brožovaná
common.buy 15.35
Podnikové hospodárstvo Helena Majdúchová / Brožovaná
common.buy 12.89
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry Mária Tajtáková / Brožovaná
common.buy 11.77
Podnikové hospodárstvo Helena Majdúchová / Pevná
common.buy 21.50
VÝPREDAJ
Verejná politika Ľudmila Malíková / Brožovaná
common.buy 14.53
Základy marketingovej komunikácie Helena Labská / Brožovaná
common.buy 11.66
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu Kristína Viestová / Pevná
common.buy 3.98

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet