Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization C William Crutcher
Libristo kód: 19005767
Nakladateľstvo Diamin Publishing, december 2017
What is the one thing that all businesses depend on? Customers. What could be more important, then,... Celý popis
? points 67 b
26.92
Skladom u dodávateľa Odosielame za 15-20 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Zákazníci tiež kúpili


What is the one thing that all businesses depend on? Customers. What could be more important, then, to your organization's enduring success than a solid, well-planned and executed customer service strategy--a philosophy and culture that show customers t

Informácie o knihe

Celý názov Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2017
Počet strán 182
EAN 9780692985717
ISBN 0692985719
Libristo kód 19005767
Nakladateľstvo Diamin Publishing
Váha 249
Rozmery 152 x 229 x 10
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Mohlo by vás tiež zaujímať


Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet