Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Effects of Cause-related Marketing on Customers' Attitudes and Buying Behavior

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Effects of Cause-related Marketing on Customers' Attitudes and Buying Behavior Denise Steckstor
Libristo kód: 05296068
Nakladateľstvo Springer Fachmedien Wiesbaden, november 2011
Firms increasingly concentrate their Corporate Social Responsibility strategies within marketing by... Celý popis
? points 175 b
70.87
Skladom u dodávateľa v malom množstve Odosielame za 12-17 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


Creating Passion Brands Helen Edwards / Brožovaná
common.buy 49.36
Join Us for English 1 Songs Audio CD Gunter Gerngross / Audio CD
common.buy 28.67
Flash Gordon 02 Alex Raymond / Pevná
common.buy 35.33
Lost in the Forest Sue Miller / Brožovaná
common.buy 13.20
Spenser's Ovidian Poetics M. L. Stapleton / Pevná
common.buy 158.14
New Science and Jesuit Science M. Feingold / Brožovaná
common.buy 214.68
Rapid Prototyping of Digital Systems James O. Hamblen / Brožovaná
common.buy 70.87
Rechtsrisiko als Betriebsrisiko? Marc A. Zedler / Brožovaná
common.buy 95.97
More Golden Oak Velma Suzanne Warren / Brožovaná
common.buy 29.49
Akteur - Individuum - Subjekt Nico Lüdtke / Brožovaná
common.buy 95.86
Ink-Stain (Tache d'encre) - Volume 2 René Bazin / Brožovaná
common.buy 28.36

Firms increasingly concentrate their Corporate Social Responsibility strategies within marketing by implementing Cause-Related Marketing programs. Especially against the background of an increased marketing accountability, Denise Steckstor develops a comprehensive model of Cause-Related Marketing determinants and customer attitudes as well as behavior and validates it on the basis of a quasi-experimental field study. She shows that Cause-Related Marketing programs can, additionally to generating donations for the not-for-profit partner, contribute to achieving central marketing goals. Based on her findings, she provides an overview for marketing managers on how to effectively design and manage Cause-Related Marketing programs.

Informácie o knihe

Celý názov Effects of Cause-related Marketing on Customers' Attitudes and Buying Behavior
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2011
Počet strán 176
EAN 9783834932402
ISBN 383493240X
Libristo kód 05296068
Váha 258
Rozmery 148 x 210 x 13
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet