Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Study of Value Perception (Facebook V/S Print Media)

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Study of Value Perception (Facebook V/S Print Media) Ahmad Nadeem
Libristo kód: 10937506
Nakladateľstvo LAP Lambert Academic Publishing, máj 2016
The purpose of this paper is to compare customer's perceptions of the value of advertising on social... Celý popis
? points 86 b
34.82
Skladom u dodávateľa Odosielame za 8-10 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


VÝPREDAJ
Hbr Guide to Finance Basics for Managers Harvard Business Review / Audio
common.buy 14.44
Nouvelle Theorie de l'Action Capillaire Sans Auteur / Brožovaná
common.buy 27.24
Fantome de la Rue de Venise, Roman Inedit De Sorr-A / Brožovaná
common.buy 27.24

The purpose of this paper is to compare customer's perceptions of the value of advertising on social network sites (SNSs) to their perceptions of the value of Print media advertising. Data was collected through questionnaire from a sample of 235 and was analyzed using SPSS. The analysis indicated that Ducoffe's Ad Value model does provide a good fit for assessing advertising value in social media and print media. The respondents assessed ad value on the basis of Entertainment and informativeness(higher for social media). In examining the relative importance of each component of Ducoffe's model, it is clear that Entertainment and Informativeness play key roles in assessing advertising value for both traditional (Print media) and non-traditional media (SNSs). If practitioners seek to interact via SNSs with young consumers they should focus on providing entertaining content in a format that makes brand engagement seamless while not impeding goals. This investigation provides the impetus for future research about consumers' perceptions of advertising value across all SNSs, in comparison to their traditional counterparts.

Informácie o knihe

Celý názov Study of Value Perception (Facebook V/S Print Media)
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2016
Počet strán 56
EAN 9783659865619
Libristo kód 10937506
Váha 100
Rozmery 150 x 220 x 3
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet