Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Social Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Social Marketing Michael T. Ewing
Libristo kód: 06750129
Nakladateľstvo Taylor & Francis Inc, august 2002
The techniques and tools of marketing have been making steady inroads into the nonprofit and public... Celý popis
? points 542 b
219.33
U vydavateľa na objednávku Odosielame za 17-26 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


On the Historicity of Jesus Richard Carrier / Brožovaná
common.buy 36.87
Political Economy of Protection A. Hillman / Pevná
common.buy 422.49
Art of Spiritual Listening Alice Fryling / Brožovaná
common.buy 10.03
Intelligence and Politics PHILIP DAVIES / Brožovaná
common.buy 39.02
Ice Finders Edmund Blair Bolles / Brožovaná
common.buy 15.97
Das aller edlest und bewertest Regiment der gesundheit Carl von Reifitz / Brožovaná
common.buy 30.11
Modern Crystallography IV L. A. Shuvalov / Brožovaná
common.buy 189.21

The techniques and tools of marketing have been making steady inroads into the nonprofit and public sector. Ewing presents five research and theory articles that explore the role of marketing in causing social change. Michael Ewing is Professor of Marketing, at Monash University, Melbourne, Australia.

Informácie o knihe

Celý názov Social Marketing
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2002
Počet strán 102
EAN 9780789017161
ISBN 9780789017161
Libristo kód 06750129
Nakladateľstvo Taylor & Francis Inc
Váha 350
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet