Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Hands-On Social Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Hands-On Social Marketing Nedra Kline Weinreich
Libristo kód: 04394047
Nakladateľstvo SAGE Publications Inc, december 2010
Continuing the success of the previous edition, "Hands-On Social Marketing, Second Edition" demystif... Celý popis
? points 236 b
95.52
Skladom u dodávateľa Odosielame za 14-18 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Wisdom of the Oracle Divination Cards Colette Baron-Reid / Karty
common.buy 18.81
Sandman: Dream Hunters Neil Gaiman / Brožovaná
common.buy 16.56
Personality Disorders In Children And Adolescents Paulina F. Kernberg / Pevná
common.buy 62.79
gesegnet & geliebt / Pevná
common.buy 15.74
Hayate the Combat Butler, Vol. 26 Kenjiro Hata / Brožovaná
common.buy 9.09
Make Me Donna Leon / Brožovaná
common.buy 8.27
Organic Synthesis Michael Smith / Pevná
common.buy 184.71
ArchiCAD 19 - The Definitive Guide Scott Mackenzie / Brožovaná
common.buy 68.93
Journey to Lean John Drew / Pevná
common.buy 95.32
PRIPRAVUJEME
Libraries and Information Centres in Hong Kong Julia L. Y. Chan / Brožovaná
common.buy 78.24
QED A Proof of Renormalizability , 1 Joel S. Feldman / Brožovaná
common.buy 62.28
Downsizing Democracy Thomas Stanton / Brožovaná
common.buy 56.76
Mr Campion's Farewell Mike Ripley / Brožovaná
common.buy 22.19
Germans No More Margarete Limberg / Pevná
common.buy 155.77

Continuing the success of the previous edition, "Hands-On Social Marketing, Second Edition" demystifies the process of developing and implementing a social marketing campaign. The author translates the concepts of marketing into a clear, step-by-step process that almost anyone can follow. It will be indispensable to both students and practitioners in the fields of public health, social services, and health care communications. Completely revised and updated, the Second Edition includes: material related to the rise of the internet and social media has been added to reflect major changes in the way social marketing is being done; a new case study has been added to reflect current trends; more on the emotional component to marketing; more in-depth information on communications theory has been added; more on ethics has been added; and, more on current channels (social networking sites, online gaming, entertainment education) has been added.

Informácie o knihe

Celý názov Hands-On Social Marketing
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2010
Počet strán 328
EAN 9781412953696
ISBN 1412953693
Libristo kód 04394047
Nakladateľstvo SAGE Publications Inc
Váha 776
Rozmery 217 x 277 x 17
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet