Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Goodvertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Goodvertising Thomas Kolster
Libristo kód: 01203630
Nakladateľstvo Thames & Hudson Ltd, september 2012
Can advertising be a force for good? Can it bring about positive social or environmental change? Sho... Celý popis
? points 81 b
32.85
50 % šanca Prehľadáme celý svet Kedy knihu dostanem?

30 dní na vrátenie tovaru


Zákazníci tiež kúpili


Hero Trap Thomas Kolster / Brožovaná
common.buy 52.36

Can advertising be a force for good? Can it bring about positive social or environmental change? Should it tell the truth about a brand? With todays consumers being more informed, empowered and ethically minded than ever, advertising needs to do all those things and more. Organized around 10 Commitment chapters, "Goodvertising" showcases outstanding creative work from over 120 campaigns from around the world that communicate that the client is actively being and doing good. Each campaign is from a leading agency working in the full spectrum of media channels for an international array of clients including Unilever, Coca-Cola, Ben & Jerrys, Nike, Tropicana, Volkswagen, Fiat, Levis, Toyota, Honda, Sainsburys, Microsoft and IKEA, and charities including Greenpeace, Amnesty International, PETA and WWF. For any advertising or branding professional, this timely and much-needed book will provide inspiration and insights into how being good doesn't lead to dull advertising.

Informácie o knihe

Celý názov Goodvertising
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Pevná
Dátum vydania 2012
Počet strán 256
EAN 9780500516263
ISBN 050051626X
Libristo kód 01203630
Nakladateľstvo Thames & Hudson Ltd
Váha 1748
Rozmery 286 x 248 x 29
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Positioning: The Battle for Your Mind Jack Trout / Brožovaná
common.buy 17.75
TOP
How Brands Grow 2 Revised Edition Jenni Romaniuk / Pevná
common.buy 39.11
TOP VÝPREDAJ
ZAG Marty Neumeier / Brožovaná
common.buy 31.92
TOP
Sociální fobie a její léčba Ján Praško / Kniha
common.buy 12.52
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 17.86
Paid Attention / Brožovaná
common.buy 25.56
Jeff Wall Stefan Banz / Pevná
common.buy 26.28
Sustainability Principles and Practice ROBERTSON / Brožovaná
common.buy 67.96
Level 2: The Prince and the Pauper Mark Twain / Brožovaná
common.buy 12.00
Rising Strong Casandra Brene Brown / Brožovaná
common.buy 18.78
Probability Theory E. T. Jaynes / Pevná
common.buy 146.61
Reading & Training NATHANIEL HAWTHORNE / Brožovaná
common.buy 10.05
Johanna Felicitas Hoppe / Brožovaná
common.buy 15.60

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet