Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Customer Switching Behavior and Banking Industry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Customer Switching Behavior and Banking Industry Komal Daniel
Libristo kód: 02207724
Nakladateľstvo VDM Verlag Dr. Müller, október 2013
Over the years, "customer switching in banking industry has increased exponentially resulting in sig... Celý popis
? points 124 b
50.28
U vydavateľa na objednávku Odosielame za 3-5 dní

30 dní na vrátenie tovaru


Mohlo by vás tiež zaujímať


TOP
Mein kleiner Garten Katrin Wiehle / Leporelo
common.buy 9.31
Daisuke Moriyama Art Works: Chronicle Daisuke Moriyama / Brožovaná
common.buy 40.55
Deutsche Schmetterlingskunde fur Anfanger Adolph Speyer / Brožovaná
common.buy 57.15
Herr Fridolin Und Sein Gluck Ferdinand von Saar / Pevná
common.buy 48.03
Aphorismen Wilhelm Heinse / Brožovaná
common.buy 21.70
Medizinische Geographie Jürgen Schweikart / Pevná
common.buy 38.20
Deconstructing Zionism Gianni Vattimo / Brožovaná
common.buy 56.74
Atelierbesuch Michael Schildmann / Brožovaná
common.buy 9.72
Haus- Und Gemusegarten A. Kraft / Brožovaná
common.buy 62.06
Plato: Phaedrus PlatoR. Hackforth / Brožovaná
common.buy 56.74
Wendelins Traum Jürgen Drews / Brožovaná
common.buy 20.68
Lenses and Waves F. J. Dijksterhuis / Pevná
common.buy 252.27
Elizabeth Peyton Johan Holten / Pevná
common.buy 53.25

Over the years, "customer switching in banking industry has increased exponentially resulting in significant loss of business and reputation for the banks. Integration of global financial systems and intense competition has now compelled these financial institutions to focus more on building customer loyalty. However, retaining customers requires knowledge of factors that cause customer switching. This book provides an empirical insight into the factors that provoke customer switching in the commercial banks of Pakistan and attempts to ascertain the most and least important among them. In addition, the study identifies some useful strategies to improve customer satisfaction and retention thereby helping the policy makers in developing effective policies to scale down customer switching.

Informácie o knihe

Celý názov Customer Switching Behavior and Banking Industry
Autor Komal Daniel
Jazyk Angličtina
Väzba Kniha - Brožovaná
Dátum vydania 2013
Počet strán 104
EAN 9783639374773
Libristo kód 02207724
Nakladateľstvo VDM Verlag Dr. Müller
Váha 171
Rozmery 150 x 220 x 6
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet