Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Kuriér GLS 3.99 Zberné miesto GLS 2.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Decode the Brands

Jazyk ČínštinaČínština
E-kniha Adobe ePub
E-kniha Decode the Brands Ren Qijiang
Libristo kód: 41241845
Nakladateľstvo Gansu People's Publishing House, december 2014
This book is a monograph about brand management. It introduced the idea, model and tool of brand man... Celý popis
? points 11 b
4.60
Skladom Ihneď na stiahnutie

This book is a monograph about brand management. It introduced the idea, model and tool of brand management. It uses typical and new cases at home and abroad. Readers can get knowledge about the theory, tool and strategy of brand management during business operation. Focusing on powerful brand making, the book is divided into preface, growth, maintenance and practice, covering brand location, brand design system, brand popularization, brand maintenance and brand strategy plan. It shows the newest study achievements and developing trends of brand management.

Informácie o knihe

Celý názov Decode the Brands
Autor Ren Qijiang
Jazyk Čínština
Väzba E-kniha - Adobe ePub
Dátum vydania 2014
Počet strán 355
EAN 9787226047262
Libristo kód 41241845
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet