Doprava zadarmo s Packetou nad 59.99 €
Pošta 4.49 SPS 4.99 Packeta kurýr 4.99 Packeta 2.99 SPS Parcel Shop 2.99

Customer Service and Complaints, Complaint Handling Skills

Jazyk ČínštinaČínština
E-kniha Adobe ePub
E-kniha Customer Service and Complaints, Complaint Handling Skills Zhu Yuhua
Libristo kód: 41244091
Nakladateľstvo Democracy and Construction Publishing House, október 2013
This book discusses the methods and mentality of handling customer complaints with enterprise manage... Celý popis
? points 31 b
12.69
Skladom Ihneď na stiahnutie

This book discusses the methods and mentality of handling customer complaints with enterprise managers and customer complaint handling operators who need to resolve customer complaints. The book focuses on customer service and customer complaints, complaint handling techniques and methods, and provides a more detailed explanation. It also specifically introduces some common industry customer service characteristics and skills, and lists classic cases.

Informácie o knihe

Celý názov Customer Service and Complaints, Complaint Handling Skills
Autor Zhu Yuhua
Jazyk Čínština
Väzba E-kniha - Adobe ePub
Dátum vydania 2013
EAN 9787513902915
Libristo kód 41244091
Darujte túto knihu ešte dnes
Je to jednoduché
1 Pridajte knihu do košíka a vyberte možnosť doručiť ako darček 2 Obratom Vám zašleme poukaz 3 Knihu zašleme na adresu obdarovaného

Prihlásenie

Prihláste sa k svojmu účtu. Ešte nemáte Libristo účet? Vytvorte si ho teraz!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získajte výhody Libristo účtu!

Vďaka Libristo účtu budete mať všetko pod kontrolou.

Vytvoriť Libristo účet